فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مسدود شد 120 سایت متخلف در حوزه میراث فرهنگی در فضای مجازی خبرداد.

حیدرعلی عابدی که طی روزهای گذشته، به همراه تعدادی از منتقدان مرمت گنبد شیخ لطف‌الله با مسئولان میراث فرهنگی اصفهان دیدار کرده بود، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در نشستی که ما داشتیم، اشکالات و ابهاماتی در خصوص تغییر رنگ گنبد شیخ لطف‌الله پس از مرمت و همچنین مصالح استفاده‌شده مطرح و بنا شد که این مواد و مصالح برای آزمایشگاه فرستاده شود تا ببینند چه اتفاقی برای گنبد افتاده است. وی ادامه داد: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز به این نتیجه رسیده بود که باید مصالح را به آزمایشگاه بفرستد چون به‌هرحال مرمت دست پیمانکار بوده...

ادامه

اخبار مرتبط

[۱۳۹۸/۱۱/۲۹] هشدار درباره نوع برخورد با جرایم علیه میراث فرهنگی
یک جرم‌شناس و استاد دانشگاه نسبت به اعمال مجازات‌های جایگزین حبس بویژه در مورد مرتکبان جرایم سازمان‌یافته علیه میراث فرهنگی و آثار تاریخی هشدار داد.
[۱۳۹۸/۱۱/۲۹] سایت باستان‌شناسی ظرفیت تبدیل به مقاصد گردشگری دارد
تهران - ایرنا- معاون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به همان میزان که به پژوهش و کاوش اهمیت می دهیم باید به حفاظت و مرمت و معرفی نیز اهمیت بدهیم، زیرا سایت های باستان شناسی ظرفیت تبدیل به مقاصد گردشگری را دارند.
[۱۳۹۸/۱۱/۲۹] ۱۲۰ سایت متخلف در حوزه میراث فرهنگی مسدود شد
فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مسدود شد 120 سایت متخلف در حوزه میراث فرهنگی در فضای مجازی خبرداد.