صالح رامسری با بیان اینکه بهترین تبلیغ برای کتاب خودِ کتاب است میگوید: اگر ۵۰ میلیون تومان هم هزینه کنید تا قبل از پخش اخبار، کتابی را در تلویزیون تبلیغ کنند، نهایتا هزار یا دوهزارتا فروخته میشود. کتاب خوب کتابی است که خودش حرف بزند.
مدیر نشر معین در گفتوگو با ایسنا، درباره تبلیغ کتاب اظهار کرد: در تبلیغ کتاب مجموعهای از عوامل از جمله ناشر، نویسنده، مترجم، رسانهها و کتابفروشی سهیم هستند. اما در رسانه ملی آنقدر فوتبال و اینطور چیزها حجم برنامهها را پر کرده است که کتاب در آن جایگاهی ندارد. در سالهای گذشته هم اگر درباره کتاب صحبت میشد، برنامههای بیبو و بیخاصیتی پخش میکردند که آدم از هرچه کتاب بود بدش میآمد. اخیرا برنامه «کتابباز» سروش صحت هم هست که فکر نمیکنم نقش چندانی بتواند ایفا کند، زیرا گاهی اوقات خستهکننده است. رامسری درباره روند تبلیغ کتاب گفت: من به...