مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از تشکیل کنسرسیوم بازاریابی و تبلیغات در کشورهای هدف گردشگری خبر داد و گفت: کنسرسیوم‌ها با ایجاد بستر اقتصادی و اجرایی، اطلاعات میدانی حاصل از فعالیت "میز" کشورهای بازار هدف را به اقدام و عمل تبدیل می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، محمد ابراهیم لاریجانی با بیان این‌که دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری در سال گذشته با ایجاد میز برای هر یک از کشورهای بازار هدف، به جمع‌آوری اطلاعات از سلایق و علایق اتباع کشورهای هدف گردشگری ایران اقدام کرده است، اظهار کرد: پیرو این اقدام و با کمک اعضای میز این کشورها، تحقیق بازار انجام شد و بر اساس آن برنامه عملیاتی نفوذ و ورود به بازار با تفکیک هر یک از کشورها تدوین شد. وی با اشاره به این‌که هم اکنون هر یک از کشورهای هدف...

ادامه